hidayah_mk

Professional Beauty Consultant

Latest Posts

Beauty Consultant Mary Kay

By 9:54 PM , , , , , , , , ,

Assalamualaikum dan Good Morning!

    Sumber : Google

Sudah menjadi budaya didalam Mary Kay (MK) tidak kisah pagi, petang, siang atau malam kami akan mengucapkan Selamat Pagi atau "Good Morning". Ianya sebagai tanda semangat. Kerana ada suatu semangat luar biasa pada semua orang di waktu pagi. Waktu itu semua orang lebih segar, ceria dan tenang. Banyak lagi budaya dalam MK yang membuat setiap hari kita akan jatuh cinta dengan kerjaya kita. Seperti contoh wujud sesuatu seperti lebih mementingkan sesuatu perkara mengikut prioritinya seperti pertama Tuhan, kedua Keluarga dan yang ketiga Kerjaya. 

Tidak kisah apa pun agama kita semestinya kita selesa dengannya. Sebab pada akak yang penting memang kita perlu mendahulukan urusan Tuhan terlebih dahulu berbanding yang lainnya. Wujud juga budaya di mana kita perlu membuat orang lain rasa penting di mata kita (Make Me Feel Important). Juga melayani orang lain seperti mana kita ingin dilayani. Merasakan budaya-budaya seperti ini wujud sudah begitu membuat akak selesa berada dikalangan jelitawan MK. Yakin sungguh akak mengakuu sebagai jelitawan ya?..Jelita kah?..hehe. Haruslah kita yakin..Jika kita sudah Yakin, Barulah orang lain juga yakin mahu berurusan dengan kita kan?

Lebih lama hidup sebagai seorang beauty Consultant Mary Kay membuat seorang Hidayah lebih mengenali dirinya. Lebih mengenali potensi diri..dan lebih menjadi seorang yang positif dan berdikari.


Salam Sayang & Salam Kejayaan dari

Hidayah_mk
240217

You Might Also Like

0 comments